0.7 Tag - Chocolate book - Gabux

0.7 Tag - Chocolate book

by - 19:38

Zdravím,
dlouho jsem tu nebyla s žádným tagem a tenhle tag mě zaujal na tomto blogu. A myslím, že je trošku jiný než ty ostatní. Zajímavější a přinese i víc informací. Je zajímavý hlavně pro milovníky čokolády a knih :)
Tak jdeme na to. 

1. Hořká čokoláda - Kniha, která má temný děj (násilí, šikanování, smrt, samota...)
Určitě Řbitov zviřátek od úžasného mistra svého řemesla Stephena Kinga. Určitě na ní časem napíši recenzi. 

We♥it

2. Bílá čokoláda  - Pozitivní nebo vtipná kniha..
Tohle pro mě bylo asi nejtěžší. Najít pozitivní nebo vtipnou knihu, kterou bych radši nezařadila do jiného druhu čokolády. Nakonec jsem vybrala sérii Beautiful od Jamie McGuire. Je to super série a minimálně první dvě knihy stojí za přečtení! 

3. Mléčná čokoláda - Kniha, která má hodně pozornosti a vy si ji potřebujete přečíst..
Rozhodně si musím konečně přečíst sérii Selekce od Kiera Cass. Mám ji už pár měsíců doma a ještě jsem se k ní nějak nedostala. Ale je v pořadí! 

We♥it

4. Karamelová čokoláda - Kniha, která byla hrozně přeslazená...
Tak tady jsem se taky zapotila. Po dlouhém pátrání v paměti jsem zvolila opět sérii a to sérii Stmívání od Stephenie Meyer. Protože ač proti té sérii nic nemám a ráda si ji kdykoliv zase přečtu, byla přeslazená. 

5. Kit-Kat čokoláda - Kniha, která pro Tebe byla milým překvapením..
Rozhodně Netvor od Alex Flinn. Knihu jsem dostala náhodou a předtím jsem o ní nikdy neslyšela. A nikdy jsem také nebyla tak příjemně překvapená. 

databazeknih

6.  Snickers - Kniha, ze které blázníš.. (?)
Série na Nástroje smrti od Cassandry Clare. Miluju tu sérii, miluji ty postavy a miluji ten příběh! 

7. Horká čokoláda se šlehačkou a marshmallows - Kniha, kterou by si doporučil jako oddychové čtení..
Vzpoura andělů od Brigitte Melzer. Nic moc se tam vlastně neděje a přesto mě ta kniha bavila. Rozhodně je to oddechové čtení. 

8.  Bonboniéra - Série, která obsahuje z každé oblasti kousek a zaujme většinu čtenářů..
Harry Potter od J. K. Rowling! To přece nemusím ani představovat. Nejlepší série která byla zatím napsaná. A za tím si pevně stojím ♥

We♥it
Tímto vás všechny vyzývám k tagování! A to přesněji k tomuto tagu. A pak samozřejmě posílejte odkazy na vaše tagy do komentářů. Ráda si je přečtu :)



Mohlo by se ti líbit

6 komentářů

  1. Tak tohle je vážně moc pěkný tag - setkávám se s ní poprvé, ale vážně hodně se mi líbí, myslím, že ho někdy do budoucna taky napíšu :)
    A mimochodem Nástroje smrti zrovna teď čtu :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Mě zaujal na první pohled, jen jsem se nemohla rozhoupat k jeho napsání. Pokud ho někdy napíšeš, ráda si ho přečtu :)
      Tak to máš výborný vkus! ♥

      Vymazat
  2. Selekci jsem cetla a muzu jen doporucit. Prave docitam The Heir ktera na ni navazuje a uz se tesin na dalsi dil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda! Už se těším až se do ní pustím :) Vím, že bude pokračování a jen mě mezí ten překlad toho názvu :X

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi zajímavý tag:) Nevím, jestli by mě napadly knihy, které bych propojila s tématikou čokolády. S písní určitě, ale čokoláda mi přijde těžší:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)