0.3 Tag - To či ono - Gabux

0.3 Tag - To či ono

by - 12:55


Po dlouhé době se hlásím. Nějak mě ten konec prázdnin a začátek roku převálcovali. Ale polepším se! :D
Tento tag je velmi jednoduchý. Stačí si vybrat jednu z věcí z nabídky. Tak jdeme na to.
Předem bych ráda řekla, že se nemaluji. Jedině do divadla na plesy a tak. Takže odpovědi ohledně make-upu berte s nadhledem. :D

Tvářenka nebo bronzer? Ani jedno nepoužívám.
Linky nebo řasenka? Řasenka, ale linky mám taky ráda.
Make-up nebo korektor? Korektor.
Neutrální nebo barevné oční stíny? Barevné! ♥
Lisované nebo sypké stíny? Sypké.
Rtěnka nebo lesk? Rtěnka ♥
Štětce nebo houbičky? Ani jedno nepoužívám.
Dlouhé nehty nebo krátké? Dlouhé.
Nehty umělé nebo přírodní? Přírodní, ale je mi to celkem jedno.
Tělo - mléko nebo máslo? Mléko.
Džíny nebo tepláky? Tepláky.
Dlouhý nebo krátký rukáv? Krátký.
Šátky nebo klobouky? Obojí! :D Tady fakt nevím... Tak teda šátky.
Puntíky nebo proužky? Puntíky.
Drdol nebo culík? Drdol ♥
Parfém nebo sprej? Parfém.
Sprchový gel nebo mýdlo? Gel.
Džíny nebo kalhoty? Džíny.
Dlouhé kalhoty nebo kraťasy? Kraťasy.
Žabky nebo sandálky? Žabky.
Náhrdelníky nebo náramky? Obojí! :D Tak teda... Náhrdelníky.
Podpatky nebo nízké boty? Podpatky. Lásky moje :D
Bunda nebo mikina? To je mi jedno, ale tak třeba bunda.
H&M nebo Gate? Gate.
Vlasy rovné nebo vlnité? Moje. :D  Vlnité.
Dlouhé nebo krátké? Dlouhé ♥
Pinetky nebo sponky? Pinetky.
Svázané nebo volné? Jak kdy.... V létě svázané a v zimě volné :D
Déšť nebo slunce? Slunce.
Léto nebo zima? Léto.
Podzim nebo jaro? Podzim.
Čokoláda nebo vanilka? Čokoláda.
Sparta nebo slávie? Ani jedno. Ale ty bonbony Slávie jsou mňam! :3

Jak se vám líbil? A jak by jste odpověděli vy? :)

Mohlo by se ti líbit

7 komentářů

  1. Tagy mám moc ráda :) S tou poslední odpovědí naprosto souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Taky jsem si je v poslední době oblíbila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ptala si se kde beru peníze na knízky :)

    Jelikož už jsem několik let po střední tak pracuji . Dlouho mi knihy kupovala máma jelikoz to byl muj jediný koníček , ale pozdejs kdyz jsem začla císt rychlejs a rychlejs tak jsem si knihy zacla kupovat sama . K vánocum i narozkám vetsinou dostanu po 10 kouskách . Nemaluji se a za ostatní kraviny neutrácím takze co muzu utratím za knihy . Prijde mi to jako rozumné vydání penez :) ted treba jsem objednala za 4500kč :D nektere mesice jsou ze dam 2tisice a potom si zas koupim jen jednu knihu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiši i tak to nechápu :D Nemaluji se a nic. K Vánocům dostanu většinou tak 20 knih, k narozkám tak 10, ke svátku 5 a k vysvědčení tak 3 :D A i ta je to málo a nemám penízky. Ale je pravda, že mám spoustu jiných koníčků no :D

    OdpovědětVymazat
  5. pekny tag :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. ono je jiný kdyz pracujes a chodís do skoly a más pouze brigády to se ta výplata pohybuje nekde jinde :))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)