Projekt 10 dní - Den pátý - Gabux

Projekt 10 dní - Den pátý

by - 21:04

Den pátý - Šest věcí, o kterých si přeješ, abys je nikdy nebyl býval udělal

♠ Věc 1. ♠
Přeji si, abych mohla vymazat loňský Silvestr a jednu věc co jsem tam udělala. Moc, moc si to přeji.

♠ Věc 2. ♠
Přeji si, abych po letošní Kouřimské skále nejela do Dobráče, ale zůstala na té skále.

♠ Věc 3. ♠
Přeji si, abych nikdy nevěřila jedné osobě.

♠ Věc 4. ♠
Přeji si, abych se nezachovala na té diskotéce tak jak jsem se zachovala.

♠ Věc 5. ♠
Přeji si, abych už nikdy nikoho neodsoudila na základě jedné události tak jak jsem to udělala s jednou osobou.

♠ Věc 6. ♠
Přeji si, abych už nikdy nezačala znovu se zlozvykem kterého jsem se jednou úspěšně zbavila. Teď už mi to bohužel nejde.

Příště se můžete těšit na: Den šestý- Pět lidí, kteří pro mě hodně znamenají (bez jakéhokoliv pořadí)

P.S. - Tenhle den byl pro mě těžký. Snažím se chovat tak, abych ničeho nemusela litovat. Hlavně v tu chvíli jsem to nejspíš tak chtěla že jo. A navíc jsem tento den musela hodně z neutrálnit a nejmenovat různé osoby kvůli hrozbě že by si to mohli přečíst a přece jen to by nebylo nic příjemného ani pro jednu stranu.
Každopádně tohle byl zatím ten nejtěžší den.

Mohlo by se ti líbit

0 komentářů

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)