Projekt 10 dní - Den druhý - Gabux

Projekt 10 dní - Den druhý

by - 23:30


Den druhý - devět faktů o tobě.

♦ Fakt 1. ♦
Jmenuji se Gabriela, 26.10. mi bylo 17 let, jsem ve znamení štíra a trvalý pobyt mám v Kouřimi, ale bydlím v Praze.

♦ Fakt 2. ♦
Jsem sobecká, namyšlená, manipulativní mrcha. Aspoň jsem tenhle popis na mou osobu slyšela od několika lidí.

♦ Fakt 3. ♦
Hodně lidí mi říká, že jsem až nechutně upřímná.

♦ Fakt 4. ♦
Mám silnou vůli a vysoké sebevědomí.

♦ Fakt 5. ♦
Lidé mi věří a svěřují mi své problémy. Baví mě být "vrbou" → Chci se stát psycholožkou.

♦ Fakt 6. ♦
Momentálně studuji multimediální školu. Zaměření technik (grafika, programování apod.)

♦ Fakt 7. ♦
Jsem neuvěřitelně zvědavý člověk. Miluji překvápka, ale zároveň je nenávidím.

 ♦ Fakt 8. ♦
Korálkuji. A přes tetu své výrobky prodávám. Většinu těch peněz utratím za knížky, jelikož miluji čtení! :) Z toho vyplývá, že neumím šetřit!

♦ Fakt 9. ♦
Nade vše miluji své přátele a rodinu. Znamenají pro mě všechno.

Příště se můžete těšit na: Den třetí- osm způsobů jak si získat tvé srdce

P.S. Psát o sobě fakta mě baví, takže tento den by se klidně mohl opakovat! :D 



Mohlo by se ti líbit

0 komentářů

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)