Mé tělo jako plátno - Gabux

Mé tělo jako plátno

by - 22:43


Poměrně nedávno jsem vám přinesla menší informativní článek o tetování a zmiňovala jsem se, že zanedlouho jdu k Martinovi. A právě o této návštěvě musím napsat článek, protože ve mě zanechala spoustu pozitivních emocí :)

Bohužel o nezačalo skvěle, kvůli českým dráhám, které měly krásné 50 minutové zpoždění a nakonec se to vyvrbilo v to, že jsem musela přestoupit až na ten následující vlak, protože tento zrušili. Měla jsem hodinovou rezervu, kterou jsem díky domu ztratila. Nakonec jsem měla zpoždění jen 10 minut, ale i tak mě to štvalo!

Hned od začátku jsem měla z Martina velmi dobrý pocti. Sympaťák už od pohledu! Usměvavý, klidný a ochotný. Tudíž se má pokažená nálada ihned zlepšila. Po chvíli jsme se do toho pustili. Neustále se ujišťoval, jestli je vše v pořádku, povídal si se mnou. No prostě pohodička. Mezi tím jsem na podlaze na parketách ve tvarech těch linek dřeva objevila kostlivce, sovu, kočičku, jelena a vlka. Musím říct, že jsem poprvé u tetování relaxovala. Bylo to zatím nejméně bolestivé tetování. Ale i tak tam byly místa, které bych si klidně odpustila.

Celou dobu jsem přemýšlela, jestli se mi více líbí, když se nechávám tetovat na místě u kterého vidím postup a můžu to sledovat, nebo se mi líbí tento nový pocit neznáma a následně překvapení, jak to nakonec vypadá. Stále jsem se nerozhodla. Všechno má své pro a proti.

Tetování trvalo okolo hodinky a půl odhadem a slovy ani nedokáži říct, jak moc jsem spokojená s mým novým zvířecím přírůstkem, který má své místečko na levé lopatce. Je to zase něco jiného. Ale je to už poslední zvíře! Opravdu!

Odcházela jsem s pocitem spokojenosti a měla jsem velmi veselou náladu. A ani to, že se mi od toho zašpinilo bílé nové tílko mi to nezkazilo! No řekněte sami. Není úžasné?

Martina doporučuji tak na milion procent a to jak pro lidi, co uvažují o prvním tetování, tak pro lidi, co uvažují o padesátém. Opravdu úžasný človíček, který je na správném místě! :)
Já sama vím, že se k němu vrátím a už se nemůžu dočkat.

P.S. Od přátel a rodiny už mám přezdívku "Chodící ZOO", ale je to vlastně docela trefné. :D

A co vy a tetování? 


Mohlo by se ti líbit

14 komentářů

  1. ja mám na kotníku dole takú malu mapu sveta a plánujem aj iné, mne sa to páči, :) veľmi pekné máš aj ty velmi zaujímavééé :D

    https://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi to podbarvení, jinak mě motiv až tak nezaujal, ale o to vůbec nejde, tobě se líbí, máš k tomu vztah a o tom to je! Lidem taky moje malé sluníčko na lopatce připadá kolikrát obyčejné (taky už ho mám 8 let, trendy už jsou dost jinde), ale je moje a vyjadřuje, co vyjadřovat má, nemám ho pro lidi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Tetování není od toho, aby se líbilo ostatním, ale aby mělo význam pro tebe. :)

      Vymazat
  3. já sama mám tetování na žebrech a strašně ho mám ráda :-) no myslím, že u jednoho určitě nezůstanu :-D jinak pejsek je opravdu suprový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu vlka :) Jinak já teda plánuji sbírku rozšiřovat a rozhodně ne jen o jedno O:)
      Přeji šťastnou ruku při vybírání tatéra a tetování s významem :)

      Vymazat
  4. Miluju ten " vodovkovej" styl, nebo jak to vlastně popsat, co je po okrajích:)

    Já už docela dlouho plánuji rukáv, ale protože jsem hrozně nedočkavá, chtěla bych ho udělat za co nejkratší dobu, ale zatím jsem nenašla tatéra, který by mě vyloženě zaujal a nemusela bych čekat x let, než na mě dojde řada a pak ještě dýl, protože je mi jasné, že by mi to zase nestačilo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Watercolor styl je teď hodně oblíbený a mně se také líbí :)

      Zase musíš myslet na to, že tělo potřebuje čas na léčení a proto se na takové věci nemůže příliš spěchat. Přeji hodně štěstí :)

      Vymazat
  5. Tetování je krásné! Já jsem před půl rokem odcházela ze studia s prvním tetováním a po chvilce se mi projevilo přesně to co se říká ''když má člověk jedno tetování, nutně potřebuje další'' .. takže jsem samozřejmě objednaná znovu a nehorázně se těším :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to droga, co k tomu dodat :D Nejraději bych psala furt o tetování :D

      Vymazat
  6. Kerka je super, taky mám tetování na levé lopatce, ale není tak kvalitní, takže už přemýšlím o předělávce :) a i o dalších tetováních... Děkuju za tip na tatéra, těch dobrých je fakt málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že předělávka ti vyjde podle tvých představ :)
      Určitě se s ním domluv, je to super! :)

      Vymazat
  7. Ja chci clanek kde jsou vsechny tetovani! Jestli mas zvirata tak to ses muj clovek <3

    OdpovědětVymazat
  8. Kérku máš moc hezkou, já jich taky několik mám a ze zvířecích motivů mám kočky na nártech:-).

    Měj se fajn a jen tak dál:-).

    Papa ByGabra


    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)