Poznatky z dovolené v Chorvatsku I. - Gabux

Poznatky z dovolené v Chorvatsku I.

by - 15:04


Od 14.8. si válím šunky u moře v Chorvatsku a musím říct, že se mi tu opravdu moc líbí. A vůbec se mi nechce 25.8. zamířit zpátky domů. Ale i přesto, že se tu mám skvěle, tak myslím na blog. Nějaký rozsáhlejší článek o dovolené přidám po návratu a tam se pořádně o všem rozepíšu. Pro dnešek mám pro vás několik fotek a hlavně krátkých poznatků. Tak jdeme na to!


  • Za celých 10 hodin cesty sem jsem vystřídala tak trilion poloh + jsem řídila. Brácha držel jednu polohu celou cestu. 
  • Moře máme od baráčku 10 kroků, takže jsem ještě línější než obvykle na dovolené.
  • Baví mě, když jsou kolem mě češi, kteří neví, že jim rozumím. Mimochodem díky za pochvalu tetování.




  • Mají tu úplně nejbožejší mlíko. Normálně doma mlíko nepiju, ale tady si dávám aspoň skleničku denně.
  • A jogurt tu mají taky moc dobrej.
  • Pečivo tu je taky rok od roku lepší a lepší. 



  • Bez dat jsem úplně ztracená. 
  • Běžně tu kombinuji jídla jako meloun, těstovinový salát, nektarinky, mlíko, kafe, sýr, rajče. Čekám až mě to dostihne.
  • Miluju tuhle oranžovou rajčatovou vychytávku, co je na fotce. Každé léto se na to těším.




  • Hned první den jsem si stihla ukopnout prsty. Normálka.
  • Ale jsem na sebe pyšná, protože do krve jsem se zranila AŽ 4. den. A to je pokrok.
  • Dneska tu byla parádní bouřka, miluji bouřky. 




  • Celá se natřu jednou za den, ale svoje tetování tou 50 natírám klidně pětkrát.
  • Za prvních 8 hodin tady, jsem se stihla opálit víc jak za celé léto u nás a víc jak mamka za 4 dny.
  • Když jsem opálená, cítím se mnohem lépe.



  • Nikdy jsem se nespálila tak, abych druhý den nezhnědla. A totéž platí i letos.
  • Jsem neuvěřitelně líná si obden holit nohy. Ale méně líná jak doma.
  • Stala jsem se terčem komárů. Já mám na sobě desítky štípanců a zbytek rodiny tak po třech.



  • Když jsem byla malá, myslela jsem si, že Zagreb je náš Zábřeh.
  • Po cestě sem bylo všude omezení na 100 a mamka kvůli tomu nervila. Zbytečně.
  • Měli jsem přijet nejdříve ve dvě. Ve čtvrt na tři jsme tu byli jak na koni.



  • Letos jsme jeli poprvé v Chorvatsku na výlet. Do Národního parku KRKA se podívat na vodopády, viz fotka nad touto větičkou a fotky pod.
  • Zjistila jsem, že jako řidič se v tunelu cítím dost klaustrofobicky a nejistě. Jako spolujezdci mi tunely nevadí.
  • Miluji mořský vzduch.



  • Stačí mi tu 7 hodin spánku. Doma potřebuju aspoň 9. 
  • Poprvé po třech letech mám boty do vody, protože jsme u přírodní pláže. Tudíž jsou tu kameny ostřejší a hlavně porostlé řasami a na to já jsem citlivka, ježci tu nejsou.
  • Brácha je opět celé dny zalezlý v pokoji. Nechápu, proč s náma jezdí.


  • Mnohem více a rychleji tady čtu.
  • Zmrzlinu tady stále stejně zbožňuji a hlavně ty porce!
  • Chorvatsko pro mě znamená hlavně moje dětství a cítím se tu vždycky jako doma.




A co vy a léto? Jak si užíváte? Co výlety a dovolená? Povídejte, přehánějte! :)



Mohlo by se ti líbit

6 komentářů

  1. Ty chybějící ježky, to ti prostě nežeru! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Chorvatsko ti závidím, já byla s přítelem minulý rok v Řecku, letos jsme byli s kamarády na Moravě a když jsme zjistili, kolik jsme na Moravě utratili, tak to jsme rovnou mohli do Itálie nebo Chorvatska. :D Ale příští rok bych tam ráda jela. :) A chci se taky pořádně opálit. :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Moravě u babičky jsem byla na začátku prázdnin a teď zas. Moje peněženka pláče. :D Takže tě chápu. :D

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší, parádní fotky! ☺ Je fajn, že sis to užila! ☺ Já doufám, že příští léto se k moři taky podívám! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)