Když se plány bortí, je potřeba mít plán B! - Gabux

Když se plány bortí, je potřeba mít plán B!

by - 13:28



Každý z nás někdy zažil den, kdy bylo v plánu spoustu věcí jako například jít ven s přáteli nebo jít třeba fotit, ale počasí plánům nepřálo. Ovšem ne vždy se nám chce tvořit ať už barvami nebo pomocí písmenek. A proto existují naše úžasné seriály! A já vám jich pár doporučím v tomhle vyčerpávajícím článku. Doufám, že na vás nebude až moc dlouhý! :)



Teen Wolf

We♥it


Mladý středoškolák Scott, byl náhodou pokousán vlkodlakem. Scott brzy zjišťuje, že na normální život teenagera může zapomenout. Aby toho nebylo málo, dříve poklidný život v malém městečku naruší další vlkodlaci. Na jejich příjezd však přichází rychlá reakce a do města se přistěhovává rodina lovců i s půvabnou dcerou. Jak se Scott zachová a co bude muset podstoupit, aby ochránil své přátele?


We♥it
Oblíbená mužská postava: Stiles, protože jeho nejde nemilovat. Ze záporáků musím ještě zmínit jedno jméno a to Peter Hale.
Oblíbená ženská postava: Lydia, protože její postava se neuvěřitelně vyvíjí. Samozřejmě sem patří i Allison.
Mužská postava, kterou nemusím: Tady o bylo těžké. Mužské postavy vesměs miluju nebo mi jsou ukradené, nakonec jsem se rozhodla pro Matta, protože je prostě divnej.
Ženská postava, kterou nemusím: Hayden (vyskytuje se až v 5. sérii), protože mi ta káča leze na nervy. Předtím to byla matka Allison Victoria.



We♥it
Seriál má pět sérií a letos na podzim by měla vyjít poslední, šestá série. Já tenhle seriál miluji. Musím přiznat, že ze začátku mě TW nebavil. Trvalo mi dobré první tři díly, než jsem se do příběhu vžila, ale pak už to jelo. Od seriálu jsem se nebyla schopná odtrhnout, Jsou tam postavy, co nemám ráda a jsou tam postavy, co miluji. Zabili mi minimálně jednu z postav, kterou jsem přímo milovala. Ale nedá se nic dělat.
Příběh miluji proto, že si drží svou úroveň a kvalitu příběhu na rozdíl od TVD nebo PLL. Tento seriál ve mě odstartoval lásku k vlkodlakům! Každá série je o jiném nebezpečí a já osobně musí říct, že mě bavila nejvíc 3. série část první. Ale i ta druhá část byla skvělá. Vlastně celý seriál je skvělý.... Jediné, co mi vadí na tomto seriálu je to, že tam je pár otravných postav, kterým bych nejraději zakroutila krkem sama. A víte co? Ony žijí a nevypadá to, že by chtěly umřít!
Tento seriál doporučuji všem milovníkům nadpřirozena, vlkodlaků, dobrých příběhů, později i strašidelnějších témat a hlavně pro milovníky sexy kluků a úžasných dam!  



American Horror Story 

We♥it
To pravé pro milovníky hororu. Každá série má svůj vlastní příběh a své vlastní postavy. První je o strašidelném domě plném duchů, druhá o léčebně, kde jsme svědky zvrácených praktik a pokusů na lidech. Třetí řada nás zavede do světa čarodějnic. Čtvrtá do cirkusu plných zrůd a pátá nás zavede do hotelu plném překvapení.


We♥it
Oblíbená mužská postava: 
1. série - Tate Langdon, protože je perfektní!
2. série - Kit Walker, protože kromě toho, že je to dokonalej herec a miluji všechny jeho role, je tady vidět, že dokáže zahrát neskutečné věci.
3. série - Tady vlastně nehrají téměř žádní muži. Ale jelikož miluji toho herce, což dokazuje i to, že se tu zatím jiný neobjevil, zmíním jméno Kyle Spencer.
4. série - Musím zmínit Jimmyho, který táhnul sérii, ale nesmím zapomenout na Klauna. Protože ve mě vzbudil strach z klaunů, takže byl dokonale zahrán.
5. série - James March! Bezkonkurenčně jeho nejlepší role společně s Tatem. Ale tady je rozhodně úžasný a skvělý a každý se do něj musí zamilovat. Protože tak dokonale zahrána role, to svět neviděl.

Oblíbená ženská postava: 
1. série - Violet Harmon, protože je to dokonalá představa klasické puberťačky.
2. série - Sestra Jude, protože ji hraje ta nejdokonalejší herečka. A protože si prošla opravdu zlými věcmi.
3. série - Fiona Goode, protože je to úžasná herečka a táhne celou tuhle sérii. Miluju její plány. 
4. série - Pepper, která se objevila i ve druhé sérii. Je zlatá a neuvěřitelně hodná. Zbožňuju jí.
5. série - Liz Taylor, protože tak dokonale zahrána postava si zaslouží ocenění. A protože každého chytne za srdíčko. Ale musím zmínit i Sally, což je poprvé, co mi ta herečka někde tak moc sedí, že jsem ji zbožňovala!

Mužská postava, kterou nemusím: 
1. série - Ben Harmon, protože sakra! Prostě toho chlapa nemám ráda.
2. série - Monsignor Timothy Horward, protože podporuje lidi ve zrůdnostech. A je falešnej! 
3. série - Spalding, jde z něj strach a nemám ho ráda. Je divnej. Moc. 
4. série - Stanley, protože mi chtěl zabít všechny moje miláčky! 
5. série - Donovan... Mám z něj zvláštní pocity. A na mě moc přelétavý.

Ženská postava, kterou nemusím:
1. série - Hayden, to je totiž strašně pomstychtivá mrcha!
2. série - Lana Winters, protože se tváří jak andílek a přitom je to ďábel. Opravdu ji nesnáším. A celkově hraje tato herečka postavy, které nemám ráda. 
3. série - Myrtle Snow, mám ráda tu herečku ve všech sériích, kde je, ale tady je moc divná. Moc jiná a moc jsem ji nepochopila.
4. série - Bette a Dot Tattler, protože grrrr! Kdo by je měl rád. A nevím která z nich mi lezla na nervy víc. 
5. série - Alex Lowe, kéž by si hodila radši mašli než to všechno ostatní. Nemám ji ráda a nikdy ji mít ráda nebudu. 


We♥it
Tenhle seriál má taky pět sérií a letos 14.září vyjde série šestá. Do tohohle seriálu jsem se dlouho přemlouvala a vlastně moc nechápu proč. Je to jeden z nejlepších, nejkvalitnějších a nejlépe obsazených seriálů. Každá série se týká úplně něčeho jiného, ale obsazení vesměs zůstává stejné a to je něco, co celému seriálu dává určité kouzlo. V každé sérii se najde někdo, koho bych podřízla a někdo, koho bych nedala ani za milion. Je pravda, že třetí a čtvrtá série jsou slabší, ale není to nic katastrofálního. Mě osobně nebavila čtvrtá série a musela jsem se s ní dost prát. Ale nic to nemění na tom, že je to nejlepší seriál.
AHS miluji, protože je jiný než zbytek seriálů. Musím říct, že jsem se na tomto seriálu stala neuvěřitelně závislá a vůbec mi to nevadí. Nedá se říct, že bych se u seriálu bála, ale v některých chvílích jsem měla velmi nepříjemný pocit. Však to poznáte sami! Nejraději mám první, druhou a pátou sérii. První proto, že je prostě první a odstartovala lásku k tomuhle seriálu. Druhou, protože je to neuvěřitelná série z velmi nepříjemného prostředí, která vás jen tak od obrazovky nepustí. A pátá, protože se tam Evan ukázal v celé své herecké kráse a jako bonus tam obsadili Lady Gagu, která je v tomhle seriálu dokonalá!
Tento seriál doporučuji těm, kteří rádi prožívají nepříjemné pocity a věci, které normálně děsí z různých prostředí. Je to pro lidi, kteří umí ocenit genialitu příběhů a luxusní propracování psychologie postav. Protože tomuto seriálu byste i věřili, že je všechno z toho skutečnost.



The 100

We♥it
Post apokalyptický scifi seriál stanice The CW. Lidstvo bylo zničeno nukleární válkou, která vyhubila téměř vše živé na planetě. Nyní skoro po sto letech je vyslána expedice čítající stovku mladistvých delikventů, aby zjistili jestli je Země znovu obyvatelná.

We♥it
Oblíbená mužská postava: Bellamy Blake. On je úžasný. Chytrý, lstivý a ochranářský. Teda občas je na facku, ale kterej skvělej kluk ne. A Lincoln taky stojí za zmínku.
Oblíbená ženská postava: Clarke Grifiin, kupodivu mi ani moc neleze na nervy. Rozhoduje se dostatečně uvěřitelně a hlavně ji záleží na jejich blízkých! Ale Octavia taky není špatná, je úžasná.
Mužská postava, kterou nemusím: Thelonius Jaha, tak nějak mě nezaujal. A hlavně je dospělej! 
Ženská postava, kterou nemusím: Abby Griffin, protože nechápu jak některé věci mohla připustit. A protože je dospělá a ty já ve stovce nemám ráda.

We♥it
Tento seriál má tři série a v lednu nás čeká série čtvrtá. Tento seriál vlastně není můj šálek kávy a přesto je tak geniální, že si mě dokázal získat. Dá se říct, že je brutální a rozhodně nešetří naše postavy. Zabíjí či zraňuje na potkání a to naše hrdiny zoceluje a nebo naopak drtí. Příběh se vyvíjí velmi rychle a v každém díle se něco děje, rozhodně se nedá říct, že by byl nějaký díl čistě odpočinkový. Tohle od tohohle seriálu rozhodně nečekejte. Čekejte smrt, zranění, napětí, brutalitu, ale taky sílu přátelství, budování důvěry, samostatnost a odhodlání.
The 100 jsem si zamilovala velmi snadno. Musím se přiznat, že seriál nemám dokoukaný, ale nikam nespěchám. Vůbec mě totiž neláká čekat až do ledna na další sérii. Postavy se zde neuvěřitelně mění a události je opravdu tvarují. Občas se chovají hloupě a naivně, ale bez toho by to nebylo uvěřitelné. Tomuhle seriálu budete věřit, že se to opravdu děje.
Seriál doporučuji všem fanouškům GOT a TWD. Z každého tohohle seriálu tam něco je. Sami tvůrci to přiznávají, že se pokouší spojit tyto dva seriálu do nového a originálního seriálu. A musím říct, že mé kamarádky, zaryté fanoušky GOT a TWD, milují i The 100! Také je to seriál pro všechny fanoušky scifi či lidi, co se chtějí zanořit do velmi živého příběhu a žít ho s našimi hrdiny.


Hannibal 

We♥it
Will Graham je zvláštním agentem FBI a dovětek zvláštní má své opodstatnění. Will se totiž dokáže vcítit do myslí těch nejzvrácenějších vrahů a umí dokonale prožít a pochopit motivy jejich vražd. Sám na tom ovšem není psychicky příliš dobře, prožívá hrozivé noční můry a mnohdy dokonce zvažuje odchod od FBI. V tom se mu vždy snaží zabránit Jack Crawford, který ho má na starost, a nechce dopustit, aby přišel o svého nejlepšího muže. V tu chvíli přichází na scénu věhlasný psychiatr, doktor Hannibal Lecter, který má o Willovo duševní zdraví pečovat. Nikdo ovšem nemá ani nejmenší ponětí o tom, že doktor Lecter je sám brutálním vrahem, který své oběti dokonce pojídá.

We♥it
Oblíbená mužská postava: Dr. Hannibal Lecter, protože je dokonalej. Chytrej, divnej a vaří. A Will je taky dobrej!
Oblíbená ženská postava: Beverly Katzová, protože nejedná s Willem v rukavičkách a celkově si nebere servítky.
Mužská postava, kterou nemusím: Brian Zeller, protože jde věčně proti Willovi.
Ženská postava, kterou nemusím: Freddie Loundsová, protože je to prostě mrcha.

We♥it
Tududůůům! Tento seriál má 3 série. Poté byl ukončen kvůli nízké sledovanosti. Ale třetí série má neuvěřitelně úžasný konec, takže si ani nepřeji obnovení! Dá se říci, že o tomhle seriálu se nedá moc říct. Každý zná doktora Lectera. A kolem něj a hlavně kolem mírně bláznivého Willa. Tenhle seriál se vyvíjí a má své kouzlo.
Na tenhle seriál jsem narazila nedávno a musím říct, že mě pohltil. Mám totiž teď období, kdy koukám na filmy, které se týkají Jacka Rozparovače, Zodiaca nebo Hannibala. A tento seriál do toho skvěle zapadá! Rozhodně mě baví a nemohu říct, že bych litovala času nad ním stráveného.
Seriál doporučuji všem, které tohle baví. Které baví se honění za zločincem s druhým zločincem přímo za zády. Pro ty, které baví filmy o Rozparovači či Zodiacovi. A také pro ty, které baví zkoumat postavy. 


Buffy, přemožitelka upírů

We♥it
Buffy je na první pohled obyčejná holka, která se od svých spolužáků liší tím, že je vyvolená pro boj s upíry. K tomu, aby přeprala a zlikvidovala všechny démony, potřebuje pomoc školního knihovníka Gilese, napraveného upíra Angela, nejlepší kamarádku Willow a kamaráda Alexe.

We♥it
Oblíbená mužská postava: Xander, protože to je prostě magor! A nesmím zapomenout na Spikea, protože to je geniální postava na kterou nedám dopustit. A rozhodně je to ten pravý pro Buffy!
Oblíbená ženská postava: Buffy a Willow. Nejlepší kamarádky, jak se patří, které při sobě stojí za každé situace. Miluju je úplně stejně.
Mužská postava, kterou nemusím: Angel, teda ne že bych ho nenáviděla, ale pak už mi lezl na nervy. Jeho temné já jsem měla tak nějak radši.
Ženská postava, kterou nemusím: Cordelia Chase, protože prostě grrr. To nejde. Ona je strašná.

We♥it
Tak tenhle seriál každý zná, ale i přesto. Buffy má sedm sérií. Já osobně jsem měla jako malá tento seriál zakázaný a proto jsem se do něj vrhla letos po hlavě. Rozhodně je to zakladatelkou pro další šílenství po upírech, takže pro knihy, filmy i seriály. Rozhodně je to na svou dobu velmi dobře zpracované a dokonce ani Buffy není tak moc naivní, jak se zprvu zdá. Dospěje. Časem.
Tento seriál jsem si oblíbila, protože mi připomíná dětství. Buffy ještě nemám dokoukanou, protože aspoň pro mě to není seriál na který bych se mohla koukat nonstop. Postavy se občas chovají naivně a občas mě celé chování a vývoj situace opravdu vytáčel, ale vždy jsem to zvládla skousnout.
Buffy je pro lidi, kterým nevadí občas skousnout nějakou kravinu či nelogické řešení nebo události. Také je to pro ty, co milují upíry a taktéž pro ty, co si chtějí připomenout dětství

Dům z karet 

We♥it
Ambiciozní americký politik Francis Underwood už není žádný mladík, jeho kariérní motivace je ale o to silnější a zásoba triků v rukávu o to rozmanitější. Frank neváhá zneužít jakékoli tajemství, jakoukoli slabůstku, službičku, či jen informaci. Za nepřítele byste ho nechtěli, pravděpodobně ale ani za přítele. Tento mistr manipulace ale přes to všechno zmanipuluje i vás, až mu budete držet palce.

We♥it
Oblíbená mužská postava: Francis Underwood, protože je geniální, lstivý a schopný udělat cokoliv pro své cíle.
Oblíbená ženská postava: Claire Underwood, protože plně podporuje manžela, je chladná, schopná a znalá.
Mužská postava, kterou nemusím: Lucas Goodwin, opravdu mi leze na nervy. Moc, moc a moc.
Ženská postava, kterou nemusím: Linda Vasquez, protože mi prostě nesedla.



We♥it
Tento seriál má čtyři série a chystá se pátá. Svým tématem se úplně liší od seriálů zatím zmíněných. Je to velmi prohnaný seriál plný intrik, zvláštních vztahů a podvodů. O tomhle seriálu se nehodí říkat moc věcí, protože by mohli proniknout spoilery a to bych vážně nerada.
Nezačala jsem na tento seriál koukat sama od sebe. Jednou si to pustil táta a mě to tak zaujalo, že jsem začala koukat s ním. Nemáme seriál dokoukaný, jsme teprve ve druhé sérii, ale není se čemu divit. Do Česka se tento seriál dostává ve vlnách a rozhodně ne tak, jak jsme zvyklý do ostatních seriálů.
Dům z karet je přesně dělaný pro fanoušky seriálů ze života. Je to pro lidi, kteří nehledají romanci, ale hledají vážné témata a spojenectví plné intrik.

A co vy a vaše oblíbené seriály a postavy? Které seriály ze zmíněných znáte a jaký na ně máte názor? :)



Mohlo by se ti líbit

8 komentářů

  1. Super článek. :) Nejvíce mě zaujal Teen Wolf... Měla jsem z toho seriálu docela strach, protože jsem se bála, že to bude kopírovat Twilight, ale pokud nejdu čas, kouknu se na něj... Díky za tipy. :)
    Můj blog: www.fanfictionsklainer.blog.cz a ytb kanál: Venďáá Krpcová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Twilight tam vůbec nehledej. Ani upíry. Takže se ničeho neboj a s chutí do toho! :)

      Vymazat
  2. Miluju teen wolf, měla bych si udělat rekapitulaci a zkouknout vse znovu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak můžeš třikrát hádat co dělám já :D Rekapituluji TW a AHS :D Co na tom, že mám rozkoukané nové seriály. O:)
      Takže jen do toho! :)

      Vymazat
  3. Dřív jsem se koukala na Gossip girl, ale potom co jsem se na ní stala závislá a všechny série jsem zkoukla během snad dvou měsíců jsem si podobné seriály zakázala :D, protože potom nedělám, co mám... :D A taky hru Sims jsem si zakázala a od té doby se obou věcem radši pořádně vyhýbám, má to potom pro mě špatné následky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky snadno začnu závislačit, ale už jsem se to naučila ovládat a upřímně by mi seriály chyběly! :D

      Vymazat
  4. Moc pěkný článek ♥ jako jsi můj člověk :D jelikož taky seriály miluju až někdy moc. :) ted jsem třeba zase začala koukat znovu na všechny serie Charmed :D :) jinak teen wolf a buffy znám a jsou to moc super seriály, akorát u nich člověk vydrží celkem dlouho :D jinak taky píšu blog, tak pokud se chces mrknout :) případně dát taky odběr, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsme se shodly :3 Tak u seriálů jde hlavně o to u nich zůstat dlouho a hned nezačínat další no ne? :) Jinak pokud tě baví TW mohlo by tě bavit The 100 nebo AHS :)

      Vymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)