Vánoce a Silvestr 2015 - Gabux

Vánoce a Silvestr 2015

by - 21:15




I když už je únor, tak mi to nezabrání napsat o mých Vánocích a o Silvestru. Letos jsem měla opět troje Vánoce. A Silvestr? Tam bylo spousta poprvé. Ale hezky popořadě.

DOMA
Ráno jsem se probudila s odhodláním vydržet půst jako každý rok. Držela jsem se statečně a vážně to vydržela. Letos jsem umluvila i tátu, ať jde do toho se mnou. Zkusila jsem i mamku, ale dočkala jsem se jen popřání hodně štěstí, že ona už se těší na zelňačku na oběd. Umí prostě podpořit :D A bratra jsem ani radši nezkoušela. Celý den jely na střídačku pohádky a kriminálky. Jiné Vánoce jely vždy jen pohádky, ale letos nějak sházela ta pravá vánoční atmosféra. Docela mě to mrzelo.
Každopádně večer mi to nepokazilo. Bylo to kouzelné! Rozsvítili jsme stromeček, prostřeli stůl a mohlo se začít. K večeři jsme si pouštěli koledy a povídali si. Letos jsme měli tři druhy ryb. Kapra, tresku a candáta. Mně nejvíce chutná treska a nejméně kapr. Přijde mi strašně vodnatý. Po večeři jsme improvizovali. Udělali jsme si spešl lodičky z alobalu a do nich dali svíčky. A pouštěli jsme lodičky. Já se držela taťky a brácha mamky. Každopádně lodičky neměly velkou životnost. Dost se nakláněly. A nakonec se ta moje potopila -_-
Pak jsme s bráchou šli nahoru a čekaly na zvoneček. Ani jeden už na Ježíška nevěříme, ale je to taková tradice.


Když jsme přišli, čekal nás stromeček pod kterým bylo spousta dárečků. Než přejdu k tomu, co jsem dostala já, napíši co jsem darovala.
Mamce jsem nechala udělat hrníček s fotkou naší rodiny z dovolené s nápisem "Mami, milujeme tě ♥ " a pak ručně vyrobené náušnice, záložku a prstýnek.
Bráchovi jsem darovala hrníček s naší společnou fotkou z dovolené a s nápisem "Nejlepší bráška ♥ " a nechala jsem mu ho naplnit bonbony.
Taťka nemá rád kupované dárky a přesto jsem mu darovala knihu, je stejně vášnivý možná i vášnivější čtenář, jak já. Dále jsem mu namalovala obraz. Více o něm v jiném článku.
A teď to, co jsem dostala já.



  • Takže na fotce můžete vidět 3 trička. Jedno vlevo a dvě vpravo.
  • Pod těma dvěma tričkama se ukrývá skvělý, hebký a proužkovaný svetr.
  • Dále nějaké to spodní prádlo.
  • Dvoje legíny.
  • Ponožky se Snoopym!
  • A úplně skvělé papuče! Miluju je! Každému je doporučuju! ♥
  • Skvělou termosku, která je prostě krásná. Každý mi ji závidí. O:)
  • Také tam je diář 2016, jsem ráda, že si ho nemusím koupit sama. K němu jsem dostala i skvělou a tenkou propisku s kamínkem nahoře.
  • Powerbanka ♥ (Na spodním prádle)
  • Hard disk 1T a i tak mám obavu, že to nebude stačit. :D
  • Reflexní samolepky soviček.
  • Úžasný baťůžek, který nedávám z ruky.
  • Antistresové omalovánky - co tím chtěl asi básník říct?!
  • A teď seznam knih, hezky zprava 3:)
  • Carrie - Stephen King, Obyvatel -  Francis Cottam, Slovník lásky - David Levithan, série Selekce - Kiera Cass, Rudá královna - Victoria Aveyard a Líbali jsme se - David Levithan


U BABIČKY I.
Rodiče mamky jsou už starší a neví co nám kupovat. Proto vždy dají rodičům penízky a my od nich dárečky dostaneme už u nás. Dědečkovi a babičce jsme koupili spoustu věcí z kterých měli upřímnou radost. Já dala babičce šátek a dědečkovi jsem pořídila chladící půllitr na pivo.

U BABIČKY II.
U mamky od táty se vždy první najíme, uvaříme kávičku a pak se jde rozbalovat. Tady už, bohužel, dědečka pár let nemám. Ale zpátky na veselejší notu.
Tetě Verče jsem dala od MIXIT mix jménem Do plavek!
Jejímu přítelovi jsem dala sadu šroubováčků.
A babičce jsem pořídila 6 druhů džemů v takových maličkých a děsně roztomilých sklenicích.
Každý dostal spoustu dárků, ze kterých byla radost. A co jsem dostala já? Pojďme se podívat. :)

  • V tašce vlevo se skrývá pletená šála od babičky, která v tu dobu ještě nebyla dopletená. Je skvělá a modrá :3
  • Vedle je kabelka, do které se vejde A4, přesně jak jsem si přála.
  • Na tašce jsou ponožky "tenisek".
  • To šedé je noční košilka s hvězdičkama. Je parádní!
  • Na ni se nachází dvě voňavky. Jedna průhledná a ta růžová. Ta je moje oblíbená! Moje láska! Bruno banani ♥
  • Pak můžete vidět formičky ve tvaru soviček. Už se těším až je vyzkouším. Ještě nějak nebyl čas :X 
  • Na formičkách jsou ty nejskvělejší, nejteplejší a nejhebčí rukavice na světě! ♥
  • Vedle je opět ručně pletená šála od babičky. Tentokrát plná barev.
  • Ta krabička je od takového depilačního krému na obličej. Strašně smrdí, ale funguje :D
  • Knihy jsem letos dostala jen dvě. Všem klukům, které jsem milovala - Jenny Han a  Trhni si! - Andrea Kabeláčová

SILVESTR
Letos úplně poprvé za mých 18 let jsem slavila Silvestr bez rodičů. Vždy jsem byla aspoň ve stejném městě a odskočila si za nimi na půlnoční přípitek. Letos ne. Letos jsem byla s holkama u nás na bytě v Praze. Byl to klidný Silvestr plný smíchu, zážitků, drbů a dělání kravin. Třeba tancování podle videí či karaoke. K pití jsme měly jen různá šampaňské. Jídla jsem měly spoustu. Ani se vše nesnědlo! :D A také jsme měly naši milovanou vodnici. Druhý den jsem ani nemohla mluvit.
A když už jsme u druhého dne. Poprvé v životě jsem vařila sýrovou omáčku. Maso jsem měly naložené od mamky jedné z kamarádek a společnými silami jsme udělaly špagety a vážně výbornou sýrovou omáčku! Mňam! 
Jediné co nás mrzelo bylo to, že jedna  našeho "sesterstva" nemohla přijet. Chyběla nám.


A co vaše Vánoce? Měli jste vánoční náladu nebo vás letos také nechytla? A co váš Silvestr? S kým jste ho slavili a jak? :)

Mohlo by se ti líbit

0 komentářů

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)